Договір добровільного страхування медичних витрат із фізичними особами, які тимчасово в’їжджають на територію України

Дії Страхувальника (Застрахованої особи) при настанні страхового випадку
При раптовому захворюванні Застрахована особа або її представник, повинні негайно звернутись до уповноваженого Представника Страховика, який надасть інструкції щодо подальших дій.
Представником (Асистантом) Страховика по Україні є компанія ТОВ «Прем’єр –Асистанс»:
Тел. 0 800 500 678
+38 044 5905515
e-mail: info@pr-assist.com.ua
viber:+38 073-182-36-04
При зверненні до Представника Страховика (Асистанта) необхідно повідомити:

  • Прізвище та ім’я, номер контактного телефону застрахованої особи;
  • Номер Договору страхування;
  • Причину звернення (діагноз та стислі дані про подію, обставини, при яких трапилася подія);
  • Повну адресу місцезнаходження Застрахованої особи (місто, лікарня, тощо);
  • Якщо до Представника Страховика звернувся представник Застрахованої особи, то він повинен додатково повідомити свої прізвище та ім’я, номер контактного телефону та місцезнаходження.
    Якщо немає можливості терміново зателефонувати Представнику Страховика (Страховику), Застрахована особа або її представник при першій нагоді, але не пізніше 48 годин після настання події повинна звернутися до Представника Страховика (Страховика).

Показати все на карті

Copyright @ 2000-2020 Міжнародна страхова компанія