Цілодобова гаряча лінія

0-800-50-96-96(057) 758-58-40

За договорами комплексного туристичного страхування

При настанні страхового випадку Страхувальник (Застрахована особа або особа, яка представляє його інтереси) перед тим як звернутися за допомогою до медичного закладу або лікаря зобов'язані протягом 24 годин повідомити про подію в асистуючої компанії за телефонами вказаними в полісі страхування.
 
Якщо повідомлення неможливо здійснити з об'єктивних причин до моменту отримання медичних або додаткових послуг, це необхідно зробити при першій же можливості, не пізніше 48 годин, як тільки ці причини перестануть діяти. До об'єктивних причин в цьому випадку відносяться:
 
відсутність дієвих засобів зв'язку в місці перебування Страхувальника;
непритомний стан Застрахованої особи (при відсутності осіб, які могли б представляти її інтереси).
При зверненні до Спеціалізованої Служби Страховика необхідно повідомити наступну інформацію:
 
прізвище, ім'я Застрахованої особи;
номер договору;
опис обставин події і характер необхідної допомоги;
місцезнаходження Застрахованої особи і номер контактного телефону, слідувати вказівкам асистуючої компанії.
 Застрахована особа може самостійно оплатити рахунки за надані медичні або інші послуги, передбачені Договором страхування, і отримати відшкодування цих витрат безпосередньо від МСК після повернення в місце постійного проживання. При цьому відшкодовуються витрати, здійснені без погодження з компанією, що асистує, що не перевищують ліміту, зазначеного в Договорі страхування. Витрати, що перевищують зазначений ліміт, МСК має право не відшкодовувати, якщо з МСК або асистує не було погоджено здійснення таких витрат.

Показати все на карті

Copyright @ 2000-2017 Міжнародна страхова компанія