Цілодобова гаряча лінія

0-800-50-96-96(057) 758-58-40

МТСБУ оцінило фінансовий стан і якість врегулювання страховиків ОСЦПВ за 9 місяців 2017 року

МТСБУ проаналізувало фінансовий стан страхових компаній і представило підсумки ринку автоцивілки за 9 місяців 2017 року.

Виплати по ОСЦПВ виросли на 39% до 1,4 млрд. Грн. Причиною збільшення виплат по ОСЦПВ, на думку МТСБУ, стало зростання кількості звернень до страховиків і суттєве збільшення середньої суми відшкодованих збитків.
Страховиками було врегульовано майже 100 тис. Страхових випадків (+ 14,6%), в т.ч. 21,9 тис. Випадків врегульовано з використанням європротоколу. Середня сума страхової виплати зросла на 20% з 12 557 грн. до 15 215 грн.
Страховики активно впроваджують нові підходи в страховому врегулюванні, завдяки чому середній термін врегулювання збитків за шкоду, заподіяну майну склав 95 днів від дати ДТП.

Якість врегулювання
Що стосується фінансового стану страховиків і якості врегулювання, то 52 страховика мали високий рівень загальної оцінки діяльності і всього 2 СК ( «Здорово» та «Інтер-Поліс») середній рівень.
Незадовільна якість врегулювання було відзначено тільки у 2-х страховиків: «АСКО-Медсервіс» і «Здорово». Середній рівень якості врегулювання мали 24 страховика і високий рівень - 28 компаній.
За рівнем кількості скарг від потерпілих і страхувальників незадовільну оцінку мало 6 компаній: «Домінанта», «Інтер-Поліс», «Київ РЕ», «Київський страховий дім», «Страховий капітал» і «УТСК».

Протягом третього кварталу МТСБУ отримало 377 скарг на дії страховиків. Найгірші показники за кількістю та питомою вагою скарг по відношенню до кількості врегульованих випадків мають компанії «Страховий капітал» (12,2%), «Київ Ре» (12,02%), «Домінанта» (9,69%), «УТСК »(8,64%),« Інтер-поліс »(7,84%) і« Київський страховий дім »(3,43%).
Середній рівень скарг мало 7 страховиків: «Альфа-Гарант», «Галицька», «Еталон», «Здорово», «Український страховий стандарт», «УПСК» та «Юнівес».

Оцінка діяльності та якості врегулювання страховиків ОСЦПВ за 9 місяців 2017 року
— «Ринок ОСЦПВ активно впроваджує технологічні зміни. З початку 2018 року стане можливим укладення електронного договору страхування, розробляються зміни до внутрішніх нормативних документів МТСБУ для переходу всіх страховиків до прямого врегулювання збитків. Однак найважливіші зміни відбуваються у взаєминах страховика і клієнта. Скорочення термінів виплат і спрощення процедури врегулювання - основний фактор підвищення довіри до страхового ринку », зазначає Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ





 





 

Показати все на карті

Copyright @ 2000-2018 Міжнародна страхова компанія