"Міжнародна страхова компанія" пропонує запустити спільний соціальний проєкт "Страховий лікбез"

"Міжнародна страхова компанія" (МСК Харків) пропонує реалізувати загальний соціальний проєкт "Страховий лікбез", головна мета якого -  підвищення рівня обізнаності населення у страхуванні та його переваги, формування високого рівня лояльності та довіри до страхових компаній.


З такою пропозицією, в ході XX ювілейного Міжнародного фінансового форуму, який відбувся в Одесі виступив Кирил Нефьодов, голова наглядової ради "МСК".


"Працюючи на страховому ринку вже понад 20 років, ми спостерігаємо, що 8 з 10 потенційних клієнтів недостатньо освічені в цій галузі. Тому пропонуємо реалізувати загальний соціальний проєкт "Страховий лікбез". До нього, на нашу думку, необхідно залучити всі медійні канали: телебачення, радіо, інтернет, державні медійні майданчики, запросити до участі лідерів громадської думки, відомих особистостей, зірок тощо, — підкреслив він.


Цю ініціативу підтримав  В'ячеслав Черняховський, генеральний директор асоціації "Страховий бізнес",  який зазначив, що необхідно підвищувати довіру споживачів та рівень їх знань про страхування, а для цього необхідно максимально використовувати інноваційні технології.


Він також висловив надію, що інші об'єднання страховиків, перш за все Моторне транспортне бюро України (МТСБУ)т також стануть провайдерами в цьому питанні.
ТДВ «МСК» - національна страхова компанія, яка сьогодні розвивається швидкими темпами та активно набирає обертів. Це одна з небагатьох компаній, що запроваджують у щоденну роботу інноваційні технології та опановують нові, сучасні інструменти надання страхових послуг.

Показати все на карті

Copyright @ 2000-2020 Міжнародна страхова компанія